عمل جراحی بینی نوک پهن
نوشته شده توسط : دکتر بصام

جراحی بینی نوک پهن

جراحی زیبایی بینی در میان پنج روش جراحی پلاستیک محبوب ترین شیوه است . برای بیمارانی که از اندازه و شکل بینی،  ناراضی هستند جراحی زیبایی بینی  را انتخاب میکنند، ،  از آنجا که بینی  قطعا برجسته ترین ویژگی های صورت، تغییر اندازه و شکل آن می تواند تاثیر فوق العاده ای در ظاهر داشته باشند.  جراحی زیبایی بینی تا حد زیادی می تواند در بهبود تعادل ویژگی های صورت،  به بیماران در بالا بردن اعتماد به نفس کمک کند.. اگر شما در نظردارید جراحی زیبایی بینی انجام دهید در این بخش با ماهمراه باشید

مي‌گويند ايراني‌ها هفت برابر ديگر مردم جهان براي جراحي زیبایی بيني پا پيش مي‌گذارند و جالب اينجاست كه بر اساس همين آمارها، بيني ۵۰ درصد متقاضيان اين عمل واقعا به دستكاري نيازي ندارد. انجمن تحقیقات راینولوژی ایران اعلام كرده است سالانه بیش از ۸۰ هزار مورد جراحی زیبایی بینی در کشور انجام مي‌شود و در واكنش به اين ارقام، روانپزشكان مي‌گويند نگاه بسياري از مراجعان به نازيبايي بيني‌شان، غيرواقعي و حتي گاهي بيمارگونه است.

روانپزشكان و حتي بسياري از متخصص جراحی زيبايي بینی بر اين باورند كه تصوير آرماني كه برخي مراجعان از زيبايي دارند باعث مي‌شود از جراحي بيني نتيجه دلخواه را نگيرند و درنتيجه يا يك عمر با بيني كه دوستش ندارند بسازند يا داوطلب انجام جراحي‌هاي مجدد شوند. اگر از نظر شما هم بيني‌تان وصله‌اي ناجور روي صورت‌تان است و مي‌خواهيد بدانيد جراحي زيبايي بینی توانايي برطرف كردن كدام‌يك از ايرادهاي بيني را دارد، گفته‌هاي دكتر عبدالجليل كلانتري‌هرمزي، استاد جراحی پلاستیک را  بخوانيد.

بيني‌ نوک پهن است؟

اگر به‌خاطر بيني نوک پهن به جراح زيبايي مراجعه مي‌كنيد، دعا كنيد شانس با شما يار باشد چراكه بعضی از مراجعاني كه بيني پهنی دارند با جراحي از پس رفع مشكل‌شان برمي‌آيند و برای بعضي‌هاي ديگر كار به اين خوبی‌ها پيش نمي‌رود. اگر برای کوچک کردن بینی نوک پهن خود به پزشک مراجعه می‌کنيد یا عیب بینی خود را صرفا پهنی ذکر می‌کنيد، متخصصان چاره‌اي جز برداشتن قسمت زیادی از گوشت بینی شما نخواهد داشت و حتي با وجود چنين اصلاحي مشكل پهني بيني شما به طور كامل رفع نخواهد شد چراكه در این نوع عمل جراحی زیبایی بینی محدودیت وجود دارد و جراح برای اینکه از پهنای پره‌های بینی بکاهد یا جلوی پهن شدن بینی را در زمان خندیدن بگیرد، باید عمل جراحی زیبایی بینی وسیعی انجام دهد و عضلات زیادی را قطع کند که این كار ممکن است به خودی خود به سلامت بینی در بعضی موارد لطمه وارد کند.

چه نتيجه‌اي مي‌گيريد؟

زمانی که پایه‌های بینی را به هم نزدیک می‌کنیم باید شرايط تنفس بیمار را هم در نظر بگیریم. اگر این عمل بیش از اندازه انجام شود، ممکن است بیمار دچار مشکلات تنفسی شود بنابراین نزديك كردن پره‌ها تا رسيدن به اندازه ايده‌آل در همه موارد قابل انجام نیست یا در صورت انجام این عمل هم امکان دارد که صددرصد موفقیت‌آمیز نباشد.





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,جراحی زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: